sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Koulukisat 29.3.2015

Olimme tänään SkuRa'n järjestämissä koulukisoissa jotka pidettiin PR tallin maneesissa. Ensimmäiset koulukisat Silverillä ja Islan ensimmäiset ulkopuolisetkisat koskaan. Minä menion H:B K.N Special ja Isla meni H:C. Jotenkin siinä kiävi sitten niin, että Isla onnistui nappaamaan kotiin voiton 66.2%. Ei ollut vain junnuja mukana tässä luokassa, paljon aikuisiakin. Mutta Silalla meni aivan nappiin suoritus. Nyt olen jo ihan varma että Islasta tulee kouluratsastaja. Ajatelkaa, ensimmäiset ulkopuoliset kilpailut koskaan, 11v tyttö ja sitten voitto. Tietystihän se oli vähän Silverinkin ansiota, mutta onhan Islakin taitava.

Islan radalta

Palkintojen jaosta.
Puhelimella otettu

Silveri♥ (Puhelimella otettu)


Sitten oli minun vuoroni mennä radalle. Mein siis h:b K.N Special. En ole kisannut koulua kun kerran n. 1-2v sitten PoM kisoissa Ianilla. Menimme silloin h:D. Silloin minä unohdin radan ja olin viimeinen koko kilpailussa. Mutta siis asiaan. Verryttelyssä Silver oli avuilla muuten mutta ainoa asia oli pidätteet joita se ei halunnut ihan ottaa. Se ei ollut kuitenkaan ongelma, ja rata meni hyvin. Enkä unohtanut rataa! Olin 8/16. Tässä luokassa oli vain aikuisia ja minä. Olin kauan kiinni sijoituksessa mutta sitten tulivat kaikki hyvät ja tiputtivat minut alas. En silti mitenkään odottanut että saisin palkinnon eli ei pettymystä ;) Sain silti 64.4% ja se ei ole mikään ihan huono suoritus.


Silver käyttäytyi todella hyvin, rauhallisesti ja hianosti. Tänään kuulin ensimmäisen kerran kun se hirnui. Topi meidän tallilta, jonka kanssa Silver on matkustanut mm. Kotkaan, tuli kisapaikalle ja Silloin Silver hirnui sile. Myös kun olimme lähdössä ja Silver seisoi autossa se hirnui muille hevosille vastaukseksi. Olen ylpeä SIlveristä ja etenkin islan suorituksesta. Minä olen silti estepainotteinen joten nämä olivat nyt ihan vain "harjoittelua".

10m ympyrä

Lisätty ravi

lopputervehdys




Minulla on videota minun radasta mutta en usko että laitan sen YouTubeen, ei iinä mitenkään mitään erikoista ole. sila sanoi ainakin haluaavansa tehdä itse videon radastaan mutta en tiedä jos se tekee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!