torstai 19. maaliskuuta 2015

Freejump jalustimet

olen jo kauan katsonut freejump jalustimia, ja niitä kehutaan kovasti. Jos ette tiedä miltä ne näyttävät, tässä on kuva:
Tässä ei siis ole läheskään kaikkia freejumpeja.


Niitä voi bongailla vähän sieltä täältä. Ne ovat kyllä yli 200 euroa, mutta niitä kehutaan kovasti.
Kuva jonka otin Finnderby kisoissa 2014.


Ne ovat siis estejalustimet, ja minä olen esteratsastaja. Olen miettinyt, ja tullut siihen tulokseen että ostan Silverille mustat freejumpit. Miksi mustat? Muuten ehkä pinkit, mutta minä haluan rajua pinkkiä! Ajattelin että musta sopii kaikkeen. En ole vielä varma jos ostan rahoilla pankkitilitäni, tai jos pyydän joltakin "apua". Tai säästän itse. Haluaisen ne tetysti niin nopeasti kuin mahdollista. Tiedän että niitä on hööksissä ainakin. Jos haluat katsoa miltä ne näyttävät hööksin nettisivuilta, voit klikata tästä. Ne ovat siis Soft'up PRO, mutta jos haluta katosa Soft up lite klikkaa tästä. Näitä jalustimia siis suositellaan joka puolella maailmaa. ne ovat siis turvajalustimet.

Jso sitten kin päädyn Liteen, otan varmaan ne ruskeat. Saa nähdä, mutta freejumpit minä ostan!Siitä voit olla varma! Jsokus minä ne vielä ostan, jos en vielä nyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!