maanantai 16. maaliskuuta 2015

Kisat 15.3.2015

Tämä postaus kertoo Sunnuntain estekisoista Kotkassa. Ekat kisat minule uuden ponin kanssa. olen ollut poissa kisaradoilta nyt 9kk niin oli jo aikakin! Menimme ensin 70cm seuraluokkana. Se oli Clear Round, eli kaikki puhtaat radat palkittiin ruusukkeella.

Saimme Silverin kanssa 0vp ja ruusukkeen. Punavalkoisen, jota minulla ainakin 10 jo. Olen ylpeä Silveristä, rata oli muuten todella hyvä paitsi että Silver oli hieman pitkä vitosesteelle. Starttinumeroni oli 4.

Alkuverryttely

Huomaatte varmaan pinkit varusteemme? c:





Sitten oli toinen luokka, alue 80cm avoin poniratsukoille. Starttasin 8 ja oli 9 osallistujaa tässä luokassa. Saimme 8vp, eniten mitä olen ikinä saanut. Se on silti "hyväksytty" rata sillä tavalla, että kun olen saanut kaksi "hyväksyttyä" alue 80cm voin kisata 90cm aluetasolla. Pudotimme ekan esteen, Silver oli hiukan pitkänä, sekä este numero 5. Sama asia siinäkin. Olisin halunnut tehdä uusinnan, mutta ei voi mitään. Nämä olivat silti meidän ensimmäiset kisat. Olimme viimeisiä luokassamme... Onnea vain! Mutta en halua silti ruveta kaahaamaan, ja olin ainoa joka sai yli 4vp. Oli toinen joka sai 4vp perusradalta, mutta kaikki muut tulivat nollan uusinnassa. Mutta Silver käyttäytyi yllättävän kiltisti! Nyt meillä on jotain treenattavaa. Askeleen lyhentäminen ja ponin lyhentämisen siis. Ennen kun ne asiat ovat hallussa en lähde kisaamaan 90cm.

Nyt vain odottamaan seuraavia kisoja!

Puomi lentää!

Ja tässäkin..

Muttei tässä!





2 kommenttia:

  1. Tosi paljon onnea hienoista ekoista kisoista poniratsukolle! Täytyy tulla katsomaan kisoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin teidän täytyy tulla katsomaan joskus kisoja! c:

      Poista

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!