tiistai 10. maaliskuuta 2015

Sunnuntaina kauden ensimmäiset kilpailut!

Niin kuin otsikko sanoo, minulla ja Silverillä on kauden ensimmäiset kisat. Ja minun ensimmäiset Silverillä. En ole kisannut nyt 9 kuukauteen (Ian oli kipeänä), niin siiä tulee jännää. Menemme alue-estekisoihin kotkaan. Nyt ekalla kerralla menen 70cm seuraluokka ja 80cm alueluokkana. 80cm on poniluokka. Olimme siellä harjoittelemassa Silverin kanssa 2 viikkoa sitten, ja Silver oli innoisaan mutta kuunteli silti apujani.

N. 2 viikon päästä on vielä koulukisat. Siinä välissä olisi yhdet seura estekisat mutta jätämme ne tällä kerralla väliin.

Olin Lauantaina Helsinki Horse Fair messuilla ja äiti osti minulle mm. kisatakin, (halvin stetch mikä löytyi) Silverille pinkki satulahuopa, pinkki kisa t-paita ja valkoiset kisapaidat. Minun vanha jakkuni on jo liian pieni, niin pikkusisko sai sen. Mutta nyt on ainakin kaikki kisakamppeet Sunnuntaita varten.

Estekisat ovat Kotkassa ja sinne kestää 1h ajaa. Olen ollut siellä itse kisoissa kerran, noin vuosi sitten. Ian, vanha hevosemme, on ollu siellä enemmän kuin yhden kerran.

Vuosi sitten kun ratsastimme Viivin kanssa Ianilla yhdessä

Viime kesänä. Pepe ja Leevi laitumella.

ja sitten pikku Cora♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!