torstai 27. elokuuta 2015

En ole ehtinyt postailla

Kuten otsikossa luki, en ole nyt yli viikkoon postaillut. Siihen minulla tosiaan onkin ihan syy. Koulu alkaa joka päivä 8.15 ja loppuu 14.30. Sitten pitää vielä lähteä bussilla kouluun.Bussimatka kestää 30min. Kun tulen kotiin niin pitää lenkittää koira, syödä ja tehdä läksyt. Ilalla on sitten joko ratsastus tai agility. "Vapaina" iltoina olen monta kertaa miettinyt sitä että voisikin postata jotain blogiin. Mutta aina on joku toinen ollut sillä koneella millä voin editoida kuvia photoshopissa. Juuri nytkin siellä on joku pelaamassa minecraftia, joten tähän postaukseen tulee vanha kuva.

Tarkoitus olisi hankkia oma kone minulle, mutta ei olla vielä ehditty.

Kävin Tiistaina ratsastamassa, ja lähden tänäänkin. Ei ole mitään kuvia tarjottavaksi, en ole tyhjentänyt kameran muistia joten se on täynnä eikä sillä pysty kuvia ottamaan.

No, yritän parantaa postailutahtia, mutt jos ei postauksia näy niin tiedätte miksi. Ja jos haluatte seurata mitä tapahtuu arjessani Silverin ja Coran kanssa vaikka en olisi postaillut, niin kannattaa seurata minua instagramissa. (@justbe.brave) Kaikki instagram kuvat löytyvät sivupalkin slideshowsta.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!