keskiviikko 12. elokuuta 2015

Koulu on alkanut

Tiistaina alkoi minun kouluni. Olen aiemmin käynyt pinessä, n. 100 oppilaan koulussa joka oli 500m meidän talosta. Mutta nyt, kuin olen yläasteella, joudun menemään bussilla kouluun, kaupunkiin. Tosin olen nyt pyöräillyt ekat päivät, mutta se on tosi rankkaa, varsinkin kun on tosi lämmin.

Kesälomalla sataa vettä. Ja sitten kun alkaa koulut.. Tadaa! Aurinko paistaa ja on ihan rantakeli.

Tänään ei oikein mitään muuta kirjoittamista, kuin se, että Cora menee tänään minun kanssa agility- alkeiskurssille. Saa nähdä, mitä siitä tulee, kun siellä on toisia koiria. Yleensä se innostuu toisista koirista vähän liikaakin.

Muokkailen kuvia joita otin powercup finaaleista. Kuvia on melkein kaikista hevosratsukoista ja joistakin poneista, esteosuudelta. Mutta enemmän siitäkin sitten.

Eilen kävin Silverin sekä Viivin ja Taimin kanssa kävelyllä. Käveleminen kesti n. 40min. Tänään Isla ja äiti menivät kävelemään ponin kanssa, ja huomenna aloitellaan ratsastus. Sunnuntaina ehkä lähdetään kisoihin, mutta ei olla ihan varmoja siitä vielä..

No, eipä minulla oikein muuta ole, kirjoittelen kun on aihetta .)




Koulussa otettu kuva :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!