torstai 3. syyskuuta 2015

Kuulumisia laitumelta

En ole taaskaan kirjoitellut kauaan aikaan. Olen ollut Tiistaista l'htien kotona kipeänä. Kuumetta, vatsakipua, nenä tukossa, kurkku kipeä, korvaa särkee sekä päänsärkyä. Ja voin ketoa, että ei ole kertaakaan tehnyt mieli mennä koneelle kirjoittelemaan. Vaikka ei ole enää kuumetta niin olen ainakin vielä tänän kotona, korvaan särkee niin paljon. Otin laptopin esiin jotta sasisin ajatukset hieman muualle.

Tässä tulee nyt iso kasa kuvia, kirjoittelen jotain niihin liittyvää alapuolelle.
.

Silver pääsi nyt laitumelle vuorokauden ympäri. Suokkitamma Elli on lankojen toisella puolella omalla laitumella. Ja Pepe, Leevi sekä Poju ovat toisella puolella SIlverin laidunta.


Porkkanaa, nami!




Silver nauttii laiuduntamisesta 100%, ruoholäikkiä on polvissa, sään kohdalla ja hännän lähellä.






Nämä kuvat on otettu eilen, kun kävin pitkästä aikaa katsomassa ponia. Maanantaina kun en ollut vielä kipeä niin oli Islan tunti, Tiistaina olin jo kotona sohvalla kipeänä. Tänään olisi ollut tunti, mutta enpä usko että olen menossa sinne itse.

Otin myös kuvia Pepestä sekä Pojusta


Oli kivaa nähdä tahmatassu vähän riehumassakin♥



Sellaista asiaa tällä kertaa. Nyt olisi sitten suunnitelmissa postausten kirjoittelua :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!