keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Hevosia meidän tallilta #1

laitan tähän postaukseen nyt kuvia ja tekstiä muista hevosista jotka asuvat samalla talilla kuin Silver ja Pepe.


olen ottanut kaikki kuvat

 Aloitetaan tästä kauniista tammasta. Hän on Wacpanna, eli Vakkis. Titti, eli tallin omistaja omistaa hänet. Titti kilpailee kouluratsastuksessa Vakkiksella. En oli ikinä itse ratastanut Vakkiksella, mutta mielestäni se on nätti hevonen :)
 Vakkis sukupostissa.


Olen ottanut kaikki kuvat

Tämä on Taimerilla, eli Taimi. Hän on nuori ex-suokkiravuritamma ja vauhtia riittää! Viivi, luokkakaverini ratsastaa Taimilla säännöllisesti. Se on myös hänen leiriratsu. Mutta nyt Taimi on myytävänä, ja on ollut jo kauan aikaa. En ole itse kokeillut taimia mutta olen ajatellut että voisimme joku kerta vaihtaa Viivin kanssa niin etää minä kokeilen Taimia ja hän Silveriä. Jos uskallan, taimi menee nimittäin todella kova.. c;

Taimi sukupostissa

Olen ottanut vain ison kuvan
Tämä herra tässä on Twister eli Topi. Nixo, kisavalmentajani hevonen, on todella taitava hyppääjä. Olen mennyt Topilla pari kertaa. Ekalla kerralla kun menin sillä ehkä 2vuotta sitten se tuntui että olisi ollut veneessä myrskyävällä merellä. Toisen kerran kun menin Topilla, ehkä n. 3kk sitten se ei enää tutunut samalta ja sain sen pidettyä aloillaan aika hyvin. Erilainen mutta ihana hevonen♥

Topi sukupostissa


Olen ottanut kaikki kuvat

Tämä nuori oriherra on Pian varsa. Siis Helmin hevonen. Hän on Pepen ystävä ja suomenhevonen. Leevillä on ihan hopea harja! Näin Leevin ensimmäistä kertaa kun se oli n. 2 päivää vanha. Leevistä tulee vielä ihana hevonen!


Leevi sukupostissa


Isäni on  ottanut kaikki kuvat paitsi se jossa Mörkö seisoo yksin.

Tämä on ex-suokkiravuriruuna Jennyn Mörkö eli Mörkö. Se ei ole mitenkään vauhdikas, mutta todella vahva. En ikinä ole itse ratsastanut Mörköllä mutta Isla on. Mörkö oli Islan leiriratsuna 2014.
Mörkö hyppää jotenkuten ja vaikuttaa olevan oiken kiva harastehevonen :)

Mörkö sukupostissa


Olen ottanut pienen kuvan, ne toiset ovat äitini ottamat.

Tämä tässä on Jontte, se on syntynyt tallilamme. Se oli jo aika monta vuotta sitten, mutta energiaa jätkässä kyllä riittää! Ainakin estetunneilla. En ole itse mennyt Jontella, mutta se vaikuttaa olevan oiken kiva ratsu kunhan on niin kokenut ratsastaja että saa sen pysymään käsissä.

Jonten oikeaa nimeä en tidä, niin en löytänyt sitä sukupostissa.


Olen ottanut kaikki kuvat
Tämä vanha herrasmies on Gimnastas Humppa, estevalmentajani Minnan ex hevonen. Sillä on joskus aikoinaan kisattu kenttää, ja alussa se ei voinut mennä edes ravipuomin yli ilman että se lähti todella kovaan laukkaan. En ole itse kokeillut Humppaa, mutta se vaikkuttaa olevan oikein kiva hevonen.


Humppa sukupostissa

Olen ottanut kaikki kuvat

 Tämä nuori suomenhevostamma on Elli. Se on pirteä, hyvin liikkuva hevonen, ainakin minun silmään. En ole itse mennyt Ellillä, mutta oikein kiva hevonen varmasti on!

Ellin oikeaa nimeä en tidä, niin en löytänyt sitä sukupostissa.



 Toivoittavasti piditte tästä postauksesta! Seuraava osa tulee viikon kuluttua, eli 15.4 c:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!