tiistai 21. huhtikuuta 2015

Uusi ulkoasu

Olen siis päivittänyt blogin ulkoasun ja bannerin, en ollu oiken tyytyväinen niihin vanhoihin.
Olin eilen tunnilla, muut menivät ilman satulaa mutta minä menin satulalla. Meillä oli katrillliharjoitukset jotka menivät ihan hyvin siinä mielessä että Silver ei siedä että muut hevoset tulevat liian lähelle sitä. Menen tänään tunnille seitsemältä. Olen päivitellyt "kuvaalbumeja" jotka löydär sivupalkista skrollaamalla alaspäin.

Videoin ehkä materiaalia ensimmäistä vlogiani varten tallilla tänään.

Kisoja on ainakin 9.5 Porvoon Mustangilla seurakoulukisat johon joudun menemään. Menen varmaan h:b. Isla menee h:c. Sitten on Keravalla alue estekisoja, Mäntsälässä ja Savijärvellä.

Mutta katsotaan mihin lähdetään Silverin kanssa.

Tässsä oli nyt vähän kuulumisia.

Vanha kuva viime kesästä




Puhelimella otettuja kuvia viime Tortaina kun olin tallilla :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!