maanantai 20. huhtikuuta 2015

Kerran kisat 19.4.2015

Moi! Olin siis eilen kisoissa Keravalla. Niin kun kerroin jo Torstaina, en odottanut mitään sijoitusta tai palkintoa. En edes odottanut puhdasta rataa 80cm. Mutta onneksi ei käynytkään niin kun minä luulin.

Ensimmäinen rata, 60 cm Arvostelu 367(A2/A2) 


Lähtijöitä oli 11. Tässä oli siis ensin perusrata (1-7) jonka jälkeen uusinta, eli toinen vaihe (8-11)

Silver ja minä saimme puhtaan radan ensimmäisestä ja toisesta vaiheesta. Sijoituimme toisiksi. Olimme siis 2/11.

En olisi ikinä uskonut että siinä menisi niin hyvin!



Kaunis kuva palkintojenjaosta..





 Sitten oli luokka 2, 80cm arv. 367(A2/A2)

 En olen ennen mennyt puhtaasti 80cm Silverin kanssa, mutta näissä kisoissa menimme! Se oli sama rata kun edellisessä luokassa. Este nro. 2 kolahti muttei tippunut. Silver tuntui hyvältä ratsastaa ja oli hyvin avuilla. Olimme kauan luokan ohdossa, lähtövuoromme oli nro. 1. Sitten ihan lopussa joku meni ohi 0.08 sekunnilla. Aika mitattiin käsin joten siitä ei voi olla ihan varma, kuka oikeasti voitti. Niin pienestä se oli kiinni. Ajattele, 0.08 sekuntia! Jos ette usko, katsokaa tuloksia. Ne löytyvät tästä. Olin siis 2/22.

 Olen silti todella tyytyväinen omaan ratsastukseeni sekä Silveriin. Kaksi kakkospaikka, ei sekään ole mikään huono saldo!










Tässä on video 80cm luokasta. Tämä postaus on myöhässä siksi että minun piti tehdä tämä vide ensin. Saa nähdä jos kohta aloitetaan hyppäämään 90cm ratoja.




1 kommentti:

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!