keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Hevosia meidän tallilta #2


Tämä on nyt toinen osa "Hevosia meidän tallilta". Näitä voi tulla enemmänkin kun tallille tulee uusi hevosia. Tallilamme on nsiis yli 30 hevosta, eli en tee tätä kaikista, vain hevosia mitä olen kuvannut ja jotka vielä ovat tallilla.



Aloitetaanpa Raimosta. Hän on 19v ruuna, ja aikamoinen kiukkupussi. Mutta Raimo on oikein mukava ratsastettava. Hän toimi leiriratsunani 2014. Olen ratsastanut Raimoa todella paljon vuonna 2014 kun Ian oli kipeänä. Nyt en ole mennyt sillä pitkään aikaan. Se voi olla aika oikukas, mutta silti sopivan haastava. Tämä hevonen on opettanut minulle todella paljon, ja siitä minä olen kkitollinen hänelle. 


Raimo sukupostissa.








dsc_6055.jpg
Tämä kuva oli tallimme nettisivuilla



olen ottanut kaikki kuvat
 Tämä on Rose Baccara II eli Ruusu. Se on Titin tuleva kouluratsu. Mielestäni se liikkuu todella komeasti! En ole itse mennyt sillä mutta vaikutta oikein mukavalta hevoselta!

 Ruusu sukupostissa


Olen ottanut kaikki kuvat
 Tämä on Rocil. Se on Titin ensimmäinen itsekasvattama hevonen, ja 18 vuotias nyt. Se asuu vielä meidän tallilla, muttei ole Titin omistuksessa. olen kerran mennyt Rocililla ja se oli aika hidas ja jäykkä, mutta mitä ihanat askellajit! Ne näyttävät sipsutukselta, mutta ne eivät tunnu miltään. Oli pakko katsoa kavioita jos se edes laukka, kun ei huomannut mitään. Mutta kyllähän se on aika kiva harrastehevonen tämäkin!

Rocil sukupostissa.


Olen ottanut kaikki kuvat

Tämä neiti tässä on Haiti. Haiti syntyi samana vuonna kuin Leevi. En tideä hänestä niin paljon, mutta otin Haitin silti tänne jostakin kumman syystä jota en edes itse tideä. Haitin äidin nimi on siis Aiti.


Haiti sukupostissa


Olen otanut kaikki kuvat
Tämä on A's Royal Contender eli Repe. Se on 5vuotias ja Titin tuleva kisaratsu. Kun katsoo sitä tarhassa se näyttää aivan tavalliselta maastomopolta. Mutta kun Sakke (Sen ratsuttaja) on selässä, se näyttää liitävän. Sen askellajeja ei voin kuin vain ihailla! Se on siis Pepen lauman johtaja. Repe ja Pepe, heh.
 
Repe sukupostissa


Olen ottanut kaikki kuvat
Tämä on Harjan Hurja, eli Harri. Se on tallimestarin hevonen. Se on siis suomenhevonen. En tiedä siitä niin paljoa, en itse ole kokeillut sitä. Mutta oikein kivalta vaikuttaa tämäkin kauramopo!

Harri sukupostissa


Olen ottanut kaikki kuvat
Tämä on Tero. Olen mennyt sillä 3 kertaa, se oli kylläkin ennen Silveriä. Sillä oli ihana laukka, ja se liikkui todella kivasti. Minusta se on todella kaunis hevonen. Sillon se oli minun mielestä täydellinen, vaikka se aluksi vähän testaili. En tied'ä miltä se nyt tuntuisi, olenhan minä kehittynyt siitä jo valtavasti. Menin Terolla viime kesällä joskus ehkä kesän keskivaiheessa? Mutta ulkonäkö saa ainakin 10/10!


Teron oikeaa nimeä en tidä, niin en löytänyt sitä sukupostissa.

Olen ottanut kaikki kuvat
Tämä on Gradu. Hän oli 1v kun tulimme tallille, niin hän on 4v nyt. Otin hänet mukaan koska minulla on paljon kuvia hänestä sillä hän on samassa nuori ori/ruuna laumassu kun Pepe, Repe ja Leevi. Gradu on todella nätti ja ystävällinen hevonen.

Gradun oikeaa nimeä en tidä, niin en löytänyt sitä sukupostissa.


Tämä on Dude. En oikeastaan tiedä niin paljoa hänestä. Otin hänet mukaan koska mielestäni se on todella kaunis. Ei muuta sanottavaa c:


Duden oikeaa nimeä en tidä, niin en löytänyt sitä sukupostissa.


Tässä oli nyt vähän hevosia talliltamme. Kuten ehkä huomasitte en ole mennyt niin monella, mutta se johtuu siitä että kaikki ovat yksityisiä ja heidän omistajat/vuokraajat ratsastavat heitä. Yleensä omistaja kysyy jos haluat ratsastaa sillä hevosella, niinkuin Teron omistaja teki. Silloin ne ehkä ovat nähneet että olet tarpeeksi taitava kun ratsastat omalla hevosellasi, ja ajattelevat että ehkä haluasit mennä heidän hevosellansa kun itse on reissulla tai muuta.

Toivottavasti piditte tästä minun postauksestani! Näitä voi tulla lisääkin, kun tallille tulee uusia hevosia. EDIT: Tallilla on jo pari uutta asukasta, esim Podi, mutta minun pitää ensin saada kuvat hevosista ja "tutustua" heihin vähän. Siis näen kun muut ratsastavat sillä hevosella ja muuta. Mutta näitä tuee lisää!



1 kommentti:

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!