perjantai 9. lokakuuta 2015

Hyviä uutisia

Alan nyt enemmän ja enemmän uskoa sitä että poni on kunnossa, sen huomaa jo sen käyttäytymisestäkin. Silveristä on tullut taas poni :)


Minun oli tarkoitus lähteä Tiistaina mukaan kun poni vietiin vermoon tarkastukseen, mutta olin kipeä joten en lähtenyt mukaan. Minulla on nyt ollut koko viikko kauhea flunssa, siksi tämä postaus tulee vasta nyt.


No, kuitenkin, poni vietiin vermoon klinikalle. Vatsahaava oli parantunut odotettua paremmin eikä limaa löytynyt keuhkoista. Aloitetaan nyt pikkuhiljaa ratsastus, vähitellen siirrytään sitten jo ihan normaaliin liikuntaan.

Yksiä vatsalääkkeitä annetaan vielä, ihan varmuuden vuoksi.




"-Ei, mä en tule tuonne!!"

Poni rauhoitettuna




Kirjoittelen sitten taas jossain vaiheessa kun on asiaa/kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!