keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Ponin kuulumis päivitystä

Ponia on alettu taas ratsastaa normaalisti sen jälkeen että liikuntaa on lisäilty aina vähän viikon ajan.

Poni itse on tosi pirteä, itse olen vielä vähän ruosteessa. Maanantain olin tunnilla, ja loppuakohti meno parani huomattavasti. Alussa poni vain juoksi pitkänä vähän mihin sattuu (okei ei ihan..) mutta loppua kohti parani. Tietty poni on alussa jäykkä ja sillä kestää vertyminen, mutta olinhan minä itsekkin vähän jäykkä. Tuntuu siltä että siitä on ikuisuus kun menin Silverillä "kunnollisesti".

Maanantain tunnilla poni oli lopussa sellainen kun se ennen saikkua oli minun kanssa alussa.. Poni ei ole mikään ihan automaatti, ja siinä kestää vähän kun taas muistan miten sitä pitikään ratsastaa. Kun olen mennyt ponin saikun aikana Tempulla, Ladylla, Vendilla ja Jontella niin ero on aika suuri.

Olin sitten myös eilen ratsastamassa kaverini Ottilian kanssa. Menin vain nopean alkuverkan ja sitten oli Ottilian vuoro hypätä kyytiin. Sain Silverin nopeammin avuille, mutta ei kuitenkaan yhtä hyvin kuin ennen saikkua. No, minun pitää nyt vain ratsastaa paljon ponilla niin löydän taas oikeat nappulat :)

Vähän ennen kuin oli Ottilian vuoro niin sain ponin kulkemaan tosi kivasti ympyrällä, mutta Ottilia valmisteli omaa vuoroonsa joten siitä ei kuvia.


Kuvat c. Ottilia 






Ja tämä viimeinen  on minun ottama kuva Ottiliasta.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!