maanantai 26. lokakuuta 2015

Viikon ratsastukset

Maanataina olin taas tunnilla. Nappulat ovat taas löytyneet, ja nyt menee pareemmin kun ikinä ennen. Poni toki puuskutti todella paljon tunnin. Ajeteltiin jo että nyt sillä on taas jokin huonosti. No, kokeiltiin sitten vielä Tiistaina ja se puuskutti vieläkin todella paljon. Poni klipattiin sitten Keskiviikkona. Laura joka klippasi ponin sanoi että vatsan alta klipperi melkein juuttui, karva oli niin paksua. Mentiin sen jälkeen sitten sänkkärille. Poni ei puuskuttanut yhtään, ja meni tosi kivasti. Varmastikkin ponilla oli niin lämmin, että puuskutti.

En ole nyt kirjoitellut koska minulla on ollyt yksi kouluprjojekti jota olen väsäillyt koulun jälkeen. Eli oikeastaan olen käyttänyt blogiakaini siihen. Projektin deadline on kuitenkin huomenna, joten toivottavasti saan sen tehtyä valmiiksi..

Kuvia ei ole kuin vain eiliseltä sänkkärillä ratsastukselta. Olin Lauantaina hyppärillä, mutta tehtiin eniten puomijuttuja eikä maneesissa pystynyt oikein kuvia ottamaan.

Nyt tosiaankin kun pimenee ulkona nopeammin niin kuvia ei yhtä paljon enää tule. Maneesilaatu on, kuten te tiedätte, 6/5..

Tässä alapuolella nyt sitten kuvia sänkkäriltä. Ponilla on jaloissa pintelit, ja kiireessä en sitten jotenkin onnistunut niiden kanssa kauhean hyvin. Eli ekassa kuvassa pilkottaa nuo pintelinaluset (tiedän että niillä on nimi mutta nyt ei muistu mieleen) Olen editoinut pois toisista kuvista ne, koska ne häiritsivät niin paljon..
















Minulla on yksi kiva blogiin liittyvä juttu, mutta siitä enemmän kun saan sen valmiiksi.. ;)

2 kommenttia:

  1. Aivan älyttömän ihania kuvia, varsinkin kun värit sopii niin hyvin teillä yhteen :3 Muutenkin sulla todella mielenkiintoinen blogi, tykkään! Täältä sulle uusi seurailija :)

    http://kinkkukansa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!