lauantai 11. heinäkuuta 2015

Mökillä

Olen ollut nyt viikon mökillä siskon ja serkun kanssa. Lauantaina ratsastin Silverillä ilman satulaa, ihan vain käyntiä. Sunnuntaina menin mökille. Äiti kävelytti Sunnuntaina ja Maanantaia, ratsasti Tiistaina ja ratsasti Torstaina. Isla oli Perjantaina tunnilla. Tänään olin aamulla hyppiksesä. Äiti oli mukana, ja niin oli kamerakin, mutta äiti ei ottanut yhtäkään kuvaa. Tunnista on aika turha kertoa ilman kuvia tai videota, mutta teimme rataa jossa oli 8 hyppyä. Silver oli tosi jäykkä alussa, ei halunnut edes ravata tai kävellä ja vain pysähteli koko ajan. Se ei ollut semmoinen Lauantaina tai leirin aikana. Äiti on varannut hierojan sille.

Tunnin jälkeen minulla oli huono olo, päänsärky ja mahassa kupli. Kun tulimme kotiin niin menin Coran kanssa nukumaan. Tulimme kotiin kahdentoista aikaan, ja heräsin neljän aikaan. Minulla on vieläkin aika paha olo enkä jaksa kauheasti kirjoitella.

Tässä tulee nyt aika paljon kuvia, koska textiä ei kauheasti tullut.

Lauantaina




 Seuraavat kuvat ovat mökillä otettuja






Silver tänään tunnin jälkeen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!