perjantai 3. heinäkuuta 2015

Tiesitkö että...

... Silver on tallin ainoa poni?



... viime vuoden leiri (enemmän siitä löydät tästä) oli minun ensimmäinen yöpymisleiri?




... olen juuri nyt ponilaakon leirillä?




... synnyin keskellä päivää kl. 12 Marraskuun lopussa?




... ostimme Silverin kun Ianin kuolemasta oli alle kuukausi?





... Ian kisasi nuorena 110cm ratoja ja sen hyppyenkka oli 145cm?




... aloitin ratsastuksen 6 v. Porvoossa entisellä Hopeantallilla? (Nykyinen Ratsutalli)



... tykkään eniten tälläisestä, tälläisestä tai tälläisestä musiikista ?



... juuri nyt voisin silti sanoa että tämä on lempikappaleeni? (ghost town. Minulla on paljon muita lempikappaleita myös..)




... hevoset ovat minulle kaikki kaikessa?



Siinä oli 10 faktaa jota et ehkä tiennyt :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!