maanantai 23. toukokuuta 2016

Ratsastusta

Olin viikonloppuna Vaasassa "stafett karnevaalissa", joten en siis ollut tallilla. Minulla oli kuitenkin Heidin valmennus ennen kun lähdin Vaasaan. Meillä meni Ettanin kanssa todella mukavasti. Voisin taas sanoa että parhaiten mitä minulla on ikinä Ettanin kanssa mennyt. Laukka oli ihan super, vihdoinkin olen oppinut istumaan siellä selässä kunnolla, ja silloin laukka paranee todella paljon.Ravi meni myös todella hyvin eikä hevonen edes painanut kädelle. Loppuraveissa Ettan oli ihan rentona.







Valitettavasti minulla on vain kuvia ihan loppuraveista.
Vaikka se ehkä näyttää siltä että ettan painaa kädelle tosi paljon, näin ei kuitenkaan ole. Hevonen oli itse asiassa todella kevyeellä tuntumalla.

Tunnilla tehtiin paljon siirtymisiä, jotka alkoivat loppua kohden sujumaan oikein hyvin.

Tänään menin taas Ettanilla, tällä kertaa Nixo auttamassa. Minulla oli kipeä selkä joka vaikeuitti oikein istumista, joten laukka oli vähän mitä oli. Laukka on kylläkin paljon on parantunut jos katsotaan niihin ekoihin kertoihin, mutta ei se mitenkään hyvin mennyt. Ravi oli aika epätasaista, tahti alkoi löytyä vasta loppua kohden.

Ollaan pari viikkoa sitten tilattu PS of Sweden hackamoret ja high jumpit, ja niiden pitäisi tulla ihan parin päivän sisällä sillä ne ovat jo helsingissä. Siitä aiheesta varmaan lisää myöhemmin :)

Ihan pakko laittaa kaverini ihanasta koirasta pari kuvaa, eikö olekkin söpö?



Isla meni eilen elämänsä ensimmäisen Helppo B radan, hienosti 64% ja toienn sija. Super poni ♥ Enemmän kuvia siitä Islan blogissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!