perjantai 19. elokuuta 2016

Blogin kaikki bannerit

Tässä postauksessa katsotaan tämän blogin kaikki bannerit läpi. Kun katson näitä ihan ensimmäisiä bannereita.. No, sanotaampa vaikka näin että olen ainakin bannereitten teossa kehittynyt :p Annan myös kaikille bannereille pisteet 0-10.


Uusi vuosi 2014 -2015

Tämä banneri oli blogin ihan ensmmäinen banneri. Osoite oli sama kuin mitä nytkin mutta blogin nimi oli "Ponitytön elämää" tai jotain siihen suuntaan. Tästä bannerista voin sanoa sen, että en laittaisi tätä kyllä bannerikis enää..

Tälle bannerille anna 1/10 pistettä hyvästä yrityksestä ;)


Alkuvuosi 2015
Tämä oli sitten blogin seuraava banneri. Nyt blogin nimi taisi olla "BraveAva ja PinkkiPoni" tai jotain vastaavaa. Tässä näkyy jo että meillä oli jo enemmän kuvia Silveristä. Tästä näkee myös sen että en ollut kauhean taitava ratsatstamaan Silveriä. Luulen että tein tämän bannerin silloin kun aloitin bloggaamisen "kunnolla" tässä blogissa. Edellinen banneri taisi olla vain väliaikainen (aika pitkään kylläkin)

Tälle bannerille tulisi pisteitä 4/10

kevät 2015
Tämä seuraava on sitten aikalailla sama kuin edellinen, vain että se on tässä vähän lähtenyt käsistä.. Muistan että en pystynyt päättää mitkä kuvat valitisin joten otin sitten mukaan kaikki parhaat.. Nyt kun katson tätä niin tässä on kyllä vähän liikaa tavaraa. Liika kuvia ja tekstiä..

Tälle bannerille annan 1/2 /10

kevät 2015


Tämä on nyt sittn ensimmäinen joka on jo melkein kelvollinen. Tätä banneria käytin muistaakseni aika kauan. Olen osannut myös valita kivat kuvat. Tästä minulla ei ole paljon muuta sanottavaa.

Tälle bannerille pisteityksenä olisi 6/10
alkukesä 2015
Nyt blogin nimi on näköjään muuttunut. Tämä banneri on ensimmäinen tämän tyylinen banneri mitä minulla nytkin on käytössä. Tästäkään ei ole paljon sanottavaa, omasta mielstä tämä ei kuitenkaan ole niin kiva bannerina.. Taustalla olevat kuvat häiritsevät.

Tälle bannerille anna pisteet 5/10


kesä 2015

Tämä alkaa olemaan jo ihan nätti. Tästä muistan että pidin paljon ja se olikin käytössä aika kauan. Sama kuva kuin edellsiessä, ehkä vähän hillitympi veriso?

Tälle tulee pisteitä 7/10

loppukesä 2015

Tämä oli sitten vähän erilainen. Tämä on jo ihan kelvollinen, aika simppeli banneri. Silverin nimi on tähän päässyt ensimmäistä kertaa jopa mukaan. Ainoa juttu mikä tässä häiritsee on se että Silver näyttää pääkuvissa ihan eri ponilta, joku ehkä voisi luulla että kyseessä on kaksi eri ponia? En tiedä x)

Tästä bannerista pidin tosi paljon, se toimikin todella kauan blogin bannerina, loppukesästä joluun.

Tälle annan pisteet 8/10

joulukuu 2015

Tämä oli banneri jonka tein jolukalenteriin. Tähän tein ensimmäistä kertaa itse taustakuvan. Tästä lähtien olen tehnyt kaikki taustakuvat itse. Tämä oli myös viimeinen banneri missä poni esiintyi. Tästä bannerista tykkään, nyt kun ajattelen niin lumihiutaleet olisin voinut asetella systemaattisesti. Muuten todella kiva, simppeli banneri. Pisteet itselleni tästä ;)

Tälle tulee pisteet 10-/10
kevät 2016
Tästä minulla oli itse isot odotukset, jotenkin siitä ei sitten tullutkaan ihan sellaista mitä olin ajatellut ja se näytti rumalata blogissa joten tämä ei toiminut bannerina kauan. Kiva ajatus, huono toteutus.

Pisteinä 6/10


kevät 2016
Siirryin sitten siihen samaan kaavaan takaisin. Tämä banneri ei pysynyt blogissa kuin ehkä kuukauden. Kuirenkin ihan kelvollinen, tätä ei sentään tarvitse hävetä (toivottavsti)

Tämä saa pisteet 8/10
kesä 2016
Seuraava banneri on nyt tämä mikä minulla on käytössä. Tästä tykkään itse, muuten sama kuin edellinen mutta vain eri kuva. Ainoa asia joka miua tässä häiritsee on se että Ettanilla on hackamoret. Olen yrittänyt löytää uutta kuvaa tähnä mutta ei ole vielä napannut. Tämä banneri on ollut minulla aika pitkään, ehkä olis aika vaihtaa? Ehkä reissun jälkeen :)

Tälle antaisin 10-/10 hackamoren takia

Mitä olette mieltä, pitäisikö minun vaihtaa tähän blogiin uuden bannerin? Pitäisikö minun uusia koko ulkoasu?

1 kommentti:

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!