keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Miltä arkipäiväni näyttää?

Kerron nyt 25.5.2015, eli Maanantai.

Herätyskello oli laitettu 07:30 mutten nousutt ylös vielä silloin. Koulu alkoi yhdeksältä.

Heräsin lopulta kl. 08:16

 Cora nukkuu aina kanssani öisin ja se oli vielä nukumassa kun heräsin.
Herättyäni puen ensin päälle, ja sitten menen syömään. Tänään minulla ei ollut kiire, yleensä herään puolelta. Esim menen kouluun kahdeksaksi niin herään puoli kahdeksan.

 Aamupalaa
 Kaunis koulureppuni
Pyörän selkään ja menokis!

Koulumatka kestää enintään 5min jos menee pyörällä, on aika paljon alamäke. Sillon pitää kylläkin myös polkea.

Koulu loppui 14.00 ja lähdin pyörällä kotiin.
 Luokkani ulko-ovi.
Pyörä parkissa :)

Olin ensimmäisenä kotona ja Cora oli ilonen kun tulin. Menin sen kanssa heti lenkille.





Mangusti♥

Norppa♥

N. 45 min päästä olin taas kotona.

Sitten söin vähän välipalaa. Ja niin, en syönyt tänään lounasta.. Söin kunnon rukaa vain koulussa.
Cora olisi myös halunnut maistaa.
Kun olin syönyt leipäni niin menin koneelle. Pelasin Zoo Tyconia, peli jota en ole pelannut ehkä vuoteen

En ehtinyt tehdä enää mitään, oli jo pakko laitaa ratsastuskamppeet päälle ja hypätä autoon.



Tallilta ei ole kuvia, kukaan ei kuvannut ja jätin puhelimen autoon.

Tunti oli 19.00-20.00 ja lähimme tallilta kun kello oli vähän yli yhdeksän.
Kotona söin iltapalaa ja menin nukkumaan. Kello oli silti jo 23.00 ennen kun nukahdin.
Tälläsiä päiväni yleensä ovat. Paitsi se ruokajuttu, yleensä syön kotonakin ihan ruokaa. 
Sori että tänään tuli nyt 2 postausta, mutta mun on niinkun vähän pakko laittaa tämä tänne nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!