maanantai 4. toukokuuta 2015

Uusi video

Kuvasimme Sunnuntaina materiaalia My Day tallilla videoon. Materiaalia oli 50min ja lopullinen video on n. 6min. Joten aika paljon on karsittu pois. Olen tietysti myös nopeuttanut aika paljon.



Maanantain tunti meni oikein hyvin, äiti oli kuvaamassa ja häne ei saanut kauhean kauniita kuvia, katsiotaan nyt jos laitan niitä edes tänne. Minulla oli sama huopa ja huppari tänään, mutta minulla ei ollut pintelit vaan suojat.

Toivottavasti piditte videosta, se on nyt ehkä jopa vähän huolettomasti tehty, mutta minulla ei ollut paljon aikaa. Videon lataamisessa YouTubeen kesti kylläkin yli 2 ja puoli tuntia.

Pävän jatkoja! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!