torstai 21. toukokuuta 2015

Päivän suunnitelmat

Tulin noin puli tuntia sitten koulusta. Ähden kohta talille ja ensin ratsastan Silverin ja sitten kokeilen Jonttea. Minulla ei ole muuten hevosta tallin omalle leirille, joten kokeilen nyt Jonttea.Huomenna lähden "Stafett karnevaaliin", ja ulemme kotiin vasta puoli kymmeneltä, joten joku muu saa mennä ratsastamaan Silverin. Olin siis keskiviikkona kävelemässä Silverin kanssa maastossa, ja eilen ilman satulaa kentällä. Olin siis poni selässä ja kokeilin raviakin, eikä ollut mitään outoa, ainakin mitä kaverini olisi huomannut. Niin saa nähä jos me nyt sitten kohta aloitetaan treenaaminen taas.

Olen tosi väsynyt, Cora oli yöllä ihan villinä. Heräsin puoli kahdelta siihen että se puri minun varpaita, raapi peittoa ja haukkui. Yleensä se nukkuu ihan kiltisti. Mutta se voi olla että se ei tiedä että  on yö, kun on niin valoisaa. Koska jos aamulla yrittää saada sen nukkumaan, niin se käyttäytyy juuri noin. Pitäisi löytää joku verhojuttu jolla saisi huoneeni pimeäksi.



Kuva otettu Maanantaina
Puhelinkameran laatu..

No, kerron sitten joskus miten meni ja laitan jotain kuvia, jos äiti viitsii kuvata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!