keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Silverin viikko

Tässä alhaalla saatte nähdä Silverin viikon ohjelman. Tämä on nyt ihan tavallinen viikko, siis ei mitään kilpailuja viikonloppuna. Muuten viikonloput näyttävät vähän erilaisilta. Se riippuu vähän mitkä kilpailut ja minä päivänä sekä kuka kilpailee.

Ma: Minä Titin tunnilla
Ti: Äiti Jannikan tunnilla
Ke: Vapaata, käyn taluttamassa tai ratsastamassa vähän ilman satulaa jos menen tallille.
To: Minä Lauran tunnilla
Pe: Isla Lauran tunnilla, Saija ratsastaa vähän sen jälkeen
La: Isla joka kolmas viikko, minä muut viikot, Minnan hyppäri aamulla
Su: Maasto, Minä tai Isla. Yleensä minä.


Pari kuvaa jalkojen kylmäämisesä






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!