sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Elämä ilman hevosia

Teen nyt tällä kertaa tämmöisen erikoispostauken, Kysymys kuuluu: Minkälainen olisi elämäni ilman hevosia?

Niin onnekas kun olen, elämääni kuuluukin hevoset ja ne ovat tärkein asia elämässäni. Mutta olisi pari juttua joita harrastaisin jos minä en jostain syystä ratsastaisi.

1. Jalkapallo



Harrastaisin luultavasti Jalkapalloa. Tai, melko varmasti. Olen aina tykänny jalkapallosta, mutta minulta ei vaan löydy aikaa sen pelaamiseksi. Nyt minulle riittä se että katselen televisiosta FCBn otteluita, tai muita mitkä näytetään. Aina kun minulla on mahdollisuus pelata jalkapalloa niin pelaan. Mökillä pelaan jalkapalloa aika usein serkkujemme kanssa, siellä on maali ja todella iso ruohokenttä. Ylläoleva kuva on otettu sieltä. Siinä nähyy Kaiuksen ja Islan jalat.

Jalkapalloa harrastaisin siis varmasti. Harrastaisin nytkin, jos treenejä olisi vain 1-2 kertaa viikossa ja ei mitään otteluita. Ainakaan viikonloppusin. Ja jos joku haluaa tietää, niin en ole mikään kauhean hyvä jalkapallon pelaaja. Joko osun palloon ja se menee sinne mihin haluan, tai sitten se menee ihan mihin sattuu. Jsokus minä en edes osu koko palloon. Yleensä minä vain jyrään kaikki muut pelaajat. Eli ei hyvä...

2. Cora


Oli pakko laittaa vähän pentukuvia..♥

Niin, eli olisin varmaan enemmän Coran kanssa. Kyllä minä jo nytkin vietän sen kanssa paljon aikaa, mutta viettäisin kylläkin vielä enemmän aikaa sen kanssa jos en harrastaisi hevosia. Mutta jos meillä ei olisi hevosia niin ei olisi Coraakaan. Cora on siis Titin (tallin omistaja) koiran pentu. Ja sitten me ostettiin se. Ei meillä varmaan olisi yhtään koiraa jos meillä ei olisi hevosia.

Mutta jos en harrastaisi hevosia niin harrastaisin varmaan Agilityä enemmän Coran kanssa.

3. Pelaaminen

Pelaisin varmaan eneääm PlayStationia ja muita pelejä. Miellä on PS3 ja PS4, molemmissa 4 ohjainta. Mutta yleensä veljeni pelaa. Pelaisin varmaan silti paljon enemmän jos elämässäni ei olisi hevosia. Kuvan laatu on nyt vähän sitä mitä se on, kuva otettu puhelimella ja se on vähän heilahtanut.


4. Pyöräily

 Pyöräilisin varmasti paljon enemmän kun mitä minä teen nyt. En tiedä miksi siitä tykkään, se on vain jotenkin niin kivaa.

Tämä erikoispostaus ei nyt ole kauhean pitkä, mutta lisäilen tänne sitten jotain jos tulee mieleen. Jos lisään tänne jotakin ilmoitan postauksessa siitä.







Kuva siitä kun olimme lähdössä Kotkaan valmennukseen tai Keravalle maastotreeneihin (En ole ihan varma mihin olimme lähdössä) Topin kanssa. Tai, onko tuo kuva vai joku kuvasarja? :D Topi on siis se ruskea hevonen joka on Silverin takana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!