maanantai 1. kesäkuuta 2015

Harjun kenttäkilpailut satula ja KESÄLOMA

En ollut itse kisaamassa, mutta Nixo oli. Olimme katsomassa maastokokeen. Nixolla ja Topilla meni tosi hyvin, ja he olivat kolmannet koko kilpailussa! Ensin aamulla, klo. 8-9 oli koulun päättäjäiset. Nyt on siis ala-aste suoritettu. Syksyllä lähden sitten kaupunkiin koluun. Nyt on sitten kesälomaa aika kauan.

Tässä vähän kuvia lauantaista:







Sitten seuraavaan aiheeseen

Joo tiedän toi jalustin roikkuu tuollaa, mutta sitä ei saa pysymään kun jalustinhihnat ovat tosi huonot.
 Satula on siis musta 16 tuumanen kiefferin estesatula. Kokeilin sitä keskiviikkona. Sitä topataan vielä maanantaina. Sillon me viedään vielä koulusatulakin toppaukseen, tai oikeastaan niin siitä otetaan pois täytettä.Ostan sitten Silverille mustat mexikolaiset. Koska panssari, martingaali ja satula ovat mustat.

Sitten laitan tähän yhden kuvan koulun päättäjäisistä, tai oikeastaan kuva jotka on otettu päätäisten jälkeen omalla pihallamme. Todistukseni oli oikein hyvä, ainoa seiska oli liikunnasta.. Yleensä minulla on musiikissakin seiska mutta tänä vuona oli yhdeksän. En tiedä mistä syystä.. Varmaan sekoittivat minut siskooni ;)

Olen ihan tyytyväinen todistukseen.
Pikkuveli :D


Sitten vielä viimenen asia. Tulen nyt laittamaan aika paljon postaiksia jotka julkaistaan silloin kun olen leirillä. Ehkä kaksi tai kolme postausta/viikko. Jotta täällä ei olisi ihan tyhjää.

Niin, olin eilen yksityistunnilla joka meni ihan hyvin. Minulla on tänäänkin valmennus illalla. Jos saan jonkun kuvaamaan niin tulee kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!