perjantai 19. kesäkuuta 2015

Hööks ostokset



 Olimme siis eilen Vantaan höökisssä. Minulla oli jo vähän tiedossa mitä halusin ostaa.



 Isla osti tämän otsapannan. Se on minun mielestä vähän liian bling bling, mutta en tiedä miltä se näyttää ponin päässä. Tosi hieno han se on, mutta ei ihan minun makuun :)Maksoi jotain 45 e, en itse olisis laittanut siihen niin paljon rahaa, mutta on se hieno.
 


 Ostin Silverille mustat mexikolaiset. Otsapanta tosiaan häiritsee minua vähän, mutta ehkä vaihdan sen toiseen. Voisin vaihtaa sen remonttisuitsien otsapantaan jos Isla laittaa tuon uuden niihin.

Nämä maksoivat 60e. Ostin ne koska minulla on nyt musta estesatula, panssarivyö ja martingaali. Joten piti mustat mexikolaiset hankkia! Kokeilen ja säädän sopiviksi Lauantaina.





Kumiset ohjat 18e. Ostin ne uusin mexikolaisiin, kankaiset ohjat valuvat käsistä niin helposti.




 Pintelin aluset tarrakiinnityksellä 12 e. Meillä on  pinteleitä mutta ei pintelipatjoja. Mutta nyt on!



 Näistä olen eniten "innoisani"! Lami-cell jännesuojat. Ne maksoivat 61e. Kokeilen Lauantaina mutta ratsastan Sunnuntaina varmaankin pinkeillä suojilla koska minulla ei ole takajalkoihin mustia suojia.




Äiti osti "Show shinea" vai mitä onkaan. Vanha pullo on loppu ja suihkutin oli mennyt rikki.


Effol heppanameja 6e. En avaa tätä pussia ennen ponilaakson leiriä! Otan sen siis sinne mukaan.




Sitten vielä Sunnuntain kisoista, tässä olisi lähtölista:

Lähden siis nr. 12. Lähtiöitä on 23. Tässä luokassa on kaksi connemaraa ja yksi niistä on luokan ainoa ori. Se lähtee meidän jälkeemme. Heh, turha fakta.. Mutta haluaahan sitä tietää onko jotain Silverin rotusia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!