maanantai 29. kesäkuuta 2015

Vauhtia lisää!

Näistä kahdesta kuvasta ei ole vaikeaa arvata mikä on otettu perusradalta ja mikä uusinnasta..




Ylempi kuva on uusinnasta ja alempi perusradalta.

Kunratsastan uusintaa niin laitan yleensä toisen vaihteen päälle ja otan tiukkoja teitä. Perusradalla tähtään puhtaaseen rataan ja hyviin teihin. Yleensä minua harmittaa tosi paljon jos en pääse uusintaan, koska uusinta on se kivoin. Silver kääntyy yleensä tosi hyvin ja voi olla aika nopeakin, mutta pitää silti pitää se hallinassa. Silloin kun Isla meni estekisoihin niin Silver kyllä lähti käsistä. Se juoksi ympäri maneesia ja ei kuunellut ratsastajaa. Mutta isla ei voinut tietää millainen se on kisoissa, ja sillä on paljon lyhyemmät jalat kun minulla ja se ei ole ratsastanut yhtä kauan kun minä koska se on nuorempi. Isla handlasi silti tilanteen oikein hyvin.

Kun alussa menin estetunneilla niin Silver ähän vei. Täyttä vauhtia esteitä kohti, oikaisi kulmat ja ei kuunnelyt pidätteitä. Mutta nyt olen oppinut tosi psljon ja Silver pysyy hanskassa minulla. Mutta fiksu ponihan se on, se kyllä tietää kun kuski ei pysty pitelemään sitä. Onhan se silti kiltti, mutta on se poni. Ja poni on aina poni..




Olen juuri nyt leirillä ponilaaksossa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!