tiistai 30. kesäkuuta 2015

Minun järkkäri- Canon EOS 600D

Tämä kamera on ollut mulla kesäloman jälkeen 2v. Se on toiminut tosi hyvin ja en kadu sitä että ostin sen. Perheessämme ei ole muita järkkäreitä, joten kaikki käyttävät minun kameraa, mutta vain jos he saavat siihen luvan. Meillä on kylläkin HD videokamera, ja pari pientä kameraa sekä yksi Sony kamera joka ei ole järkkäri, mutta sillä voi ottaa ihan kelpo kuvia.



Olen itse tosi tyytyväinen kameraani, Minulla on siihen kaksi eri objektia. Yksi 18-55 ja toinen 55-250. 18-55 saa kuvia kaumemalta, ja se tuli kameran mukana. Sillä on kiva ottaa lähikuvia. 55-250 on ostettu erikseen. Sillä saa tosi hyvin zoomattua ja se on tosi hyvä ostos sekin.

Minulla on kaksi patteria kameraan, ja sekin on tosi hyvä, kunhan lataa patterit aina tarvittaessa.

Minulla on gollan kameralaukku, sekin on tosi hyvä. Se on aika iso ja molemmat objektiivit ja varapatteri mahtuvat mukaan. Se on vedenpitävä ja keltainen. En löydä juuri nyt mitään kuvaa siitä.

Yleensä minä kuvaan kaikki kuvat paitsi jos itse ratsastan, tai olen kuvassa itse. Kamerani maksoi silti n. 500e joten en halua että se menee rikki. Toinen objektiivini oli saman arvoinen, mutta en tideä sen hintaa ihan tarkalleen. Sain sen joululahjaksi.

Editoimaton kuva ( c minä)


Kamerassani hyviä puolia:

- Näyttö jonka saa otettua "ulos" ja käännettyä
- Mukava pitää kädessä
- Melko kevyt
- Helppokäyttöonen, sopii aloittelioillekin





Kamerassani huonoja puolia:

- ...

Onhan niitä parempia kameroita, mutta tämä riittä tosi hyvin minulle. Ehkä joskus tulevaisuudessa kun rahat riittä, voisin ostaa jonkun Canon 7D tai joitain, mutta nyt se riittää minulle ihan hyvin :)
Pahoittelen sitä että kamerasta otetut kuvat ovat puhelimella otettuja, mutta minulla ei ollut muita vaihtoehtoja..

Olen juuri nyt leirillä Ponilaaksossa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!