maanantai 15. kesäkuuta 2015

Video: Silver in action

Silver on ollut meillä kohta 7kk. Se poni on opettanut minulle tosi paljon!

Tein videon joka kestää viisi ja puoli minuuttia. Olen ottanut tähän mukaan niin paljon videoklippejä kun siihen vain mahtui. Ihan ensimmäinen ratsastusvideo on Silverin koeratsastuksesta ja viimeinen on powercupin aluekarsinnan koulukokeesta.

Toivottavasti jaksatte katsoa :)


'

Menen tänään vielä kävelyttämään ponin selästä käsin, Tiistaina menen kouluvalmennukselle, Keskiviikkona minulla on estevalmennus, Torstaina taas kouluvalmennus ja Perjantaina Saija menee ponilla. Launataina itsenäisesti ja Sunnuntaina onkin sitten powercup aluekarsinnan esteosuus. Menen tallille siis joka päivä paitsi Perjantaina.

Yhden asian olen unohtanut kertoa, nimittäin sen että Pepe lähti yhden toisen tinkerin, Medinan, kanssa koulutukseen Miika Åfeltille Ikaaliseen. Sinne on vähän päälle 3h ajaa. Medina asuu siis Porvoon ratsutallilla ja on 4v.


Äitini on ottanut kuvat puhelimellaan. En olut mukana viemässä hevosia.



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!