torstai 25. kesäkuuta 2015

Kehitystä 7 kuukaudessa?

Toinen ratsastus Silverillä, estetunnilla.

Sama tunti

Alussa Silver heitteli päätään tosi paljon.



 Näillä hakdella viimeisellä kuvalla on n. kaksi- kolme viikkoa välissä



Kehitystä on todellakin tapahtunut, vaikka sitä ei aina huomaakkaan ja välillä tuntuu siltä että ei ikinä kehity. Minun neuvoni olisi, jos on mahdollista, ratsastaa jollain toisella hevosella kerran tai pari. Kuten ehkä tiedätte, olin leirllä Jonten kannsa, ja kun sen jälkeen kipusin Silverin selkään niin poni tuntui ihan pieneltä ja tosi helpolta. En tiedä mitä siinä oikein tapahtui, mutta Jonttella ratsastamalla opin ratsastamaan Silveriä... Outoa, mutta totta! Ja istuntani on myös kehittynyt, alussa keikuin tosi paljon ponin selässä, mutta nyt minulla ei ole mitään ongelmia sen kanssa. Muuten istuntani ei ole mikään maailman paras, mutta se "istuminen" on parantunut tosi paljon.

Minun mielsetä Silverkin on muuttunut. Tai onhan se.. Sen harja on kasvanut. Niinkun vuohiskarvat ja häntä, mutta ne ollan leikattu. Sen harja oli silloin yhdelllä puolella ja otsatukka tosi lyhyt. Nyt se on valahtanut toisellekin puolelle, ja otsatukka on kasvanut. Minun mielestä pidempi harja on kivempi, ainakin Silverillä. Sillä on niin paksu harja. Ja poneilla ei nyt edes tarvitse olla niin lyhyt harja. Silerin otsastukan ja harjan pituus on mielestäni oikein hyvä nyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!