maanantai 12. joulukuuta 2016

Joulukalenteri luukku 12: 30 asiaa jota et ehkä tiennyt minusta

Tämän päivän postauksessa saatte tietää minusta enemmän, varmastikkin asioita jotka monet eivät ennen tiennet. Voisin melkein lyödä vetoa että ei edes kauhean moni luokkalaisistani eivät tiedä monta näistä asioista, jos eivät nyt ole stalkanneet minua ;) 


1. Olen suuri Star wars elokuvien fani

2. Pelaan paljon omalla PS4 konsolillani

3. Suosikkipelini on Star Wars Battlefront, jota on tullut pelattua yli 150h. (olisi varmasti tuplasti enemmän jos en pitäisi tätä blogia..)
 
4. Äidinkieleni on ruotsi vaikka äiti on ainoa perheenjäsen jonka kanssa puhun suomea


5. Olen ollut jo 2 vuotiaasta sitä mieltä että minusta tulee esteratsastaja

6. Olen n. 176cm pitkä

7.Onistun hukkaamaan melkein kaikki hupparini :(


8. Asun keltaisessa talossa
 
9. Pelkään hämähäkkejä ja ahtaita paikkoja

10. Ratsastamisen, bloggaamisen ja kuvaamisen lisäksi tykkään pyöräillä ja treenata agilityä koirani kanssa
 
11. En tykkää syödä kalaa


12. Olen aika nirso ruuan suhteen
 
13. Olen syntynyt Marraskuussa 2002

14. Täytin 10v samana vuonna kun saimme ensimmäisen hevosemme


15. Nimeni kirjoitetaan Ava ja lausutaan Aava

16. Olen aina pienestä pitäen halunnut ratsastaa isoilla hevosilla, eikä ponit ole kiinnostaneet minua sen enempää.

17. Lempiväreihini kuuluu musta, turkoosinvihreä sekä maastovihreä

 
18. Tykkään paljoin maastokuvioisista asioista (minulla on esim. maastokuvioinen koulureppu, paljon maastonkuvioisia vaatteita)

19. Menen yleensä koulun bussilla


20. Paikka jossa vietän eniten aikaa on oma huoneeni

21. Olen virkeimilläni ja luovin illalla/yöllä

22. Minun on vaikea luottaa muihin ihmisiin


23. Minulla on luonnonkiharat hiukset

24. En ole aamu ihminen

25. Minulla on vihreät silmät

26. Koirani Cora on kaikista paras ystäväni

27. Jos en harrastaisi ratsastusta harrastaisin varmaankin jalkapalloa ja/tai pyöräilyä

28. Kannatan jalkapallojoukkuetta FCB


29. Olen käynyt elämäni aikana 20 eri maassa

30. Opiskelen saksaa koulussa

5 kommenttia:

  1. Suurinta osaa faktoista en tiennyt! Itsellä lojuu sama postaus luonnoksissa ajoitettuna ja löytyi muuten aika paljon samoja asioita! :D

    VastaaPoista
  2. Hauskoja faktoja! :)

    saarusti.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus! Käytkö sä ruotsinkielistä koulua? Mä nimittäin Käyn:-)

    VastaaPoista

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!